11 grudnia
Zaczynamy samodzielne czytanie baśni Hansa Chrystiana Andersena "Choinka". Niektórzy mogą poznać jej treść tutaj. Po zapoznaniu się z losami choineczki uczniowie wykonają ilustrację do wybranego fragmentu.
8 grudnia
Dzisiaj utworzyliśmy wspólna książeczkę Przygodach Czarnego Noska. Pierwszoklasiści wykonali ilustracje do najciekawszych przygód bohatera.
18 listopada
Uczniowie wykonali piękne prace plastyczne jesiennego drzewa. Niektórzy w klasie przygotowali plakaty o lesie.
16 listopada
Poznajemy lekturę Janiny Porazińskiej "Pamiętnik Czarnego Noska". Fragmenty będziemy czytać w domu w czasie nauki zdalnej do 5 grudnia.
12 listopada
Rozpoczynamy tworzenie leśnych zwierzątek z zasuszonych liści. Obserwujemy jak zmieniają się drzewa jesienią oraz przygotowujemy ilustrację lasu w programie Paint.
20 października
Wybraliśmy pracę do naszego lekturnika klasowego i pożyczyliśmy książeczkę "Gajowy Badura" partnerom z SP 10 w Tarnobrzegu. To nasz wspólny "Zeszyt lektur".
15 października
Gromadzimy i suszymy spadające z drzew liście. Materiał przyrodniczy wykorzystamy do prac plastycznych.
12 października
Otrzymaliśmy wspaniałą przesyłkę, zawierającą książeczki do samodzielnego czytania przez pierwszoklasistów. Wybraliśmy te, które dotyczą tematyki ekologicznej. Uczniowie wybrali do wspólnego czytania "Awanturę w śmietniku" Marcina Barana. W klasie przygotowaliśmy worki, które posłużą nam do sortowania odpadów.
23 września
Poznajemy przygodę gajowego Badury. Słuchamy w jaki sposób zwierzęta pomagały leśniczemu w porządkowaniu lasu. Realizujemy tematy z zakresu edukacji polonistycznej i przyrodniczej. tworzymy prace plastyczne, z których wybierzemy tę, która pojawi się we wspólnej książeczce partnerów.
10 września
Zaczynamy gromadzić książki o tematyce ekologicznej.
7 września
Przygotowujemy wizytówkę klasy, która dostępna będzie na stronie naszego wspólnego projektu. Dostęp do stron jest ograniczony, a to oznacza, że tylko my w klasie będziemy oglądać zdjęcia zamieszczone przez inne szkoły. Publiczna jest jedynie strona oficjalna projektu, na której można śledzić działania nasze i partnerów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz