EKOCZYTACZE


11 grudnia

Zaczynamy samodzielne czytanie baśni Hansa Chrystiana Andersena "Choinka". Niektórzy mogą poznać jej treść tutaj. Po zapoznaniu się z losami choineczki uczniowie wykonają ilustrację do wybranego fragmentu.

8 grudnia

Dzisiaj utworzyliśmy wspólna książeczkę  Przygodach Czarnego Noska. Pierwszoklasiści wykonali ilustracje do najciekawszych przygód bohatera.

18 listopada

Uczniowie wykonali piękne prace plastyczne jesiennego drzewa. Niektórzy w klasie przygotowali plakaty o lesie.

16 listopada

Poznajemy lekturę Janiny Porazińskiej "Pamiętnik Czarnego Noska". Fragmenty będziemy czytać w domu w czasie nauki zdalnej do 5 grudnia.

12 listopada

Rozpoczynamy tworzenie leśnych zwierzątek z zasuszonych liści. Obserwujemy jak zmieniają się drzewa jesienią oraz przygotowujemy ilustrację lasu w programie Paint.

20 października

Wybraliśmy pracę do naszego lekturnika klasowego i pożyczyliśmy książeczkę "Gajowy Badura" partnerom z SP 10 w Tarnobrzegu. To nasz wspólny "Zeszyt lektur".

15 października

Gromadzimy i suszymy spadające z drzew liście. Materiał przyrodniczy wykorzystamy do prac plastycznych.

 12 października

Otrzymaliśmy wspaniałą przesyłkę, zawierającą książeczki do samodzielnego czytania przez pierwszoklasistów. Wybraliśmy te, które dotyczą tematyki ekologicznej. Uczniowie wybrali do wspólnego czytania "Awanturę w śmietniku" Marcina Barana. W klasie przygotowaliśmy worki, które posłużą nam do sortowania odpadów.

23 września

Poznajemy przygodę gajowego Badury. Słuchamy w jaki sposób zwierzęta pomagały leśniczemu w porządkowaniu lasu. Realizujemy tematy z zakresu edukacji polonistycznej i przyrodniczej. tworzymy prace plastyczne, z których wybierzemy tę, która pojawi się we wspólnej książeczce partnerów.

10 września

Zaczynamy gromadzić książki o tematyce ekologicznej.


7 września

        Przygotowujemy wizytówkę klasy, która dostępna będzie na stronie naszego wspólnego projektu. Dostęp do stron jest ograniczony, a to oznacza, że tylko my w klasie będziemy oglądać zdjęcia zamieszczone przez inne szkoły. Publiczna jest jedynie strona oficjalna projektu, na której można śledzić działania nasze i partnerów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz