HYDROSPHERE, A WORLD TO SAVE

          Rozpoczynamy współpracę z 4 szkołami z Włoch. W projekcie będą nam pomagać starsi uczniowie z klasy 4C. Rozpoczęcie i realizacja działań w czasie nauki zdalnej to prawdziwe wyzwanie. Całe szczęście, że lubimy przygody :)

Oto reklama naszego projektu:


16 listopada

Rozpoczęliśmy realizację działań projektowych od zagadnień związanych z ochroną wody. Pierwszoklasiści poznawali znaczenie wody w życiu zwierząt. Wykonywali też  rybki z zasuszonych liści. Oto rezultat pierwszych działań:


W czasie nauki zdalnej uczniowie rozpoczynają pierwsze zadania. Na początek samodzielnie zbierają informację na temat zwierząt i roślin wodnych. Samodzielnie w swoich domach tworzą lapbooki, a pomagają im rodzice. Prace uczniów prezentują się wspaniale!






Mamy również przygotowane propozycje logo naszego projektu. Chętni uczniowie wykonywali prace z wykorzystaniem programu Paint i przesyłali je do klasowego Padletu. To na wspólnej ścianie wybieraliśmy (przez głosowanie) prace, które zostaną umieszczone na platformie eTwinning. Zadanie umożliwiło dzieciom szybkie poznanie narzędzi służących do rysowania, wstawiania kształtów i pola tekstu. Tym sposobem poznaną na zajęciach informatycznych wiedzę mogli zastosować w praktyce. Autorami wybranych prac są: Wiktoria, Melisa i Szymon.




Wykonujemy pierwsze eksperymenty. Relacje utrwalamy na zdjęciach zamieszczamy w naszej witrynie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz